субота, 9. април 2011.

neke neobicne patike......... / Some unusual sneakers.....

nista posebno vam nemam za reci,osim da obozavam patike ( vise od stikli )!Sta kazete vi na ove?Ja biram  Adidas "Respect me" !(mada ne bih se ljutila ni na crne adidaske sa crvenom masnom)!
                                                       Adidas "Respect me" sneakers
                                                                                         Adidas
                                                                            reebok
                                                                        Christian Louboutin
                                                                     Ed Hardy
                                                                                    Converse
                                                               Adidas  by Jaremy Scott
                                                                                  Adidas
                                                                                   LV
                                                                                Adidas
                                                                  Reebok  Hello Kitty
                                                                       Nike

16 коментара:

  1. Aaaaa :D divne! Leteci Adidas i poslednje Nike su mi najjjj! :)))
    Ja jedino sarene simpa patike i mogu da nosim :) tako da mi je ovaj post <3

    ОдговориИзбриши
  2. Plave Adidas i poslednje Nike<3
    Super je blogic,ne znam kako ga do sada ne zapazih:)
    Pratim te!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Svidjaju mi se prve!!
    Obozavam zlatnu boju***

    http://andgodmadefashion.blogspot.com/2011_04_01_archive.html

    ОдговориИзбриши
  4. Zuto-srebrene Adidas su mi bas super!!!
    A i ove crne sa masnicom su mi fora :)

    ОдговориИзбриши
  5. suoer su patike ja bih adidas one jako plave :-)))
    bas ti je lep blogic pratim te :-*******

    ОдговориИзбриши
  6. adidas <3 wings <3 a ove lv, o njima sanjam otkako sam ih vidio, ali su mi skupe ;/

    ОдговориИзбриши
  7. ove Ed HARDY SU FUJ STVARNO..OSTALE SU SLATKE :)

    ОдговориИзбриши