среда, 6. април 2011.

Sandalu na čarapu: Da li vam se sviđa ovaj stil?

Sandalu_na_carapu_Da_li_vam_se_svidja_ovaj_stil_
Trend koji su u inostranstvu trendseterke prihvatile s velikim oduševljenjem još prošle sezone našim modnim damama nekako nije najsimpatičniji. Predstavljen za proleće 2010., dominirao je na Miu Miu i Burberry pistama, a ubrzo su ga prisvojile i brojne high street kuće. Pričamo o nošenju sandala na kratke čarape. Mišljenja oko ovog trenda su podeljena, ali sudeći po tome da još uvek nismo videli ni jednu našu trendseterku da ga nosi nekako mislimo da je ovo Srpkinjama ipak malo previše.

img


Meni se u određenim situacijama jako sviđa, smatram da odlično izgleda uz kratke retro haljinice, ali i skinny farmerke. Za proleće 2011. najavljen je u kombinaciji sa pantalonama do gležnja u jakim bojama, dominiraju sandalice upečatljivih nijansi koje se nose na romantične čarape ukrašene čipkom.

img


Uverena sam da će one hrabre među vama zasigurno pronaći način da ovo ukomponuju u svoj stil. Hoćete li prihvatiti ovaj neobičan trend?

img

img

img

14 коментара:

  1. Sve ovisi kakva je cipelica u pitanju. Ako je u kombinaciji kao na trećoj i zadnjoj slici - onda mi se jaaako sviđa! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se na nekima svidja, na nekima ne. Ove slike koje si ti stavila su super i tako bih i nosila. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bejah skeptik na pocetku, ali mi se sve vise svidja ta kombinacija, ali kao sto simply rece, zavisi od cipela a boga mi i carapa

    ОдговориИзбриши
  4. meni su fenomenalne:)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se svidja :D
    Ali ja nemam hrabrosti :D Nekako, ne mogu bas bilo koje sandale i bilo koje carapice :P
    Npr. ne svidja mi se kad su sarene carape kao na drugoj fotki, a poslednja fotka - <3

    ОдговориИзбриши
  6. all amazing. love those miu miu's shoes :)
    Nice blog!
    I'm a your new follower
    Hope you follow me back
    XoXo
    M.
    http://monsieurmauro.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. osobno mi se svida stil.
    no malo je manje vjerojatno da ću učiniti isto. malo treba hrabrosti i drskosti za to

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi, se posebno one što imaju šljokice, kamenčice šta li su, te su mi baš dobre!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. meni se veoma sviđa ovaj stil, čak sam sebi kupila ovakve čarapice kao na predzadnjoj i zadnjoj slici, ali nažalost nisam ih uopšte nosila:(

    ОдговориИзбриши
  10. meni se ne svidza u globalu, osim na posledna slika. Ne volim jednostavno. Volim sandale na golu nogu! I draga drago mi je sto sam pronshla tvoj blog. pratim te ;)

    ОдговориИзбриши