понедељак, 16. април 2012.

Nails!

Samo da vam pokazam neke lakove koje sam pronasla za samo 40 dinara,i mogu vam reci uopste nisu losi,trajniji su od nekih skupljih!Kupila sam za sad ova 3,da vim kakvi su,ali cu sigurno kupiti jos!
                                                          A  na noktima izgleda ovako:
                                                    Neki moji lakici,koje najcesce koristim!
                                                        Danasnji nokti,u uskrsnjem stilu!

                                                   I za kraj: SRECAN USKRS SVIMA!

11 коментара:

  1. Baš su lepi i jeftini, a ovi smajlići me oduševili :)
    P.s. što se tekstova na mom blogu tiče, ne iskopavam ih, ja ih pišem :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Jao kako su slatki smajlići! :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Kakvi divni noktici i boje!!!!!:)
    p.s. Ne brini, post o stvarima sa "pijace" ce biti uskoro, samo da nadjem vremena od silnih obaveza!!:) Ih da pratim te od danas...;)

    ОдговориИзбриши